Meralumay Bende bütün mamaları denedim hippinden Bebelacina kadar çocuk gitti Bebelac sarı paketi seçti 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ bir dönem sma kullandık onu severek içiyordu birden onu içmeyi bıraktı. Aptamil,hippi hiç içmedi. Bebelac goldu 1 paketi zor bitirdi. Tahminimce Bebelac sarı pakette daha çok şeker var yoksa niye onu tercih etsin