Bende böyle bi başlık açacaktım,sizinki yine iyi benim 6,5 aylık 60cc zor içiyor,oyunla kandırarak ancak,vermesem hiç istemeyecek,emiyor da ama bu ayda artık sadece meme yetmez diye düşünüyorum,ek gıdaya da başladık ama onu da birkaç kaşıktan sonra diliyle itiyor,kilo alımı da az,daha 7kiloyu görmedim öyle diyim size,3mama değiştirdim,şimdi evolvia aldım belki içer diye ama malesef ,uykusunda bile mamayı farkediyor kafasını çevirip ağlıyo almamak için,napıcam bilmem