Rabisdman1905 Kızlar bugün doğum sonrası ilk reglimi oldum kızım birkaç gündür emmek istemıyordu, regli olacağım için mi acaba, tadı mı değişiyor yoksa miktarı mı azalıyor heray aynı şeyi yaşayacakmıyım tecrübeli anneler cevap verebilir mi?
Gokturk_ Rabisdman1905 normal süt tatlıymış normalde adet olunca hormonlardan dolayı biraz tuzlu gibi oluyormuş bende 7 Ay 1 günlükken adet oldum aynı sorun oldu ama geçti şuan bugün 8.ayımıza girdik çocuk kafayı yemiş durumda asla durmuyor emeklemek istemiyor karın üstüne düşüp duruyor kaldırın diye ağlıyor .Ayrıca kaldırın ayağa ayakta durucam diyor ama yürüyemediği için kollarım kopuyor aşırı bana düştü üstüme bu ay bide bir ay önde sürekli gördüğü kişileri 1 aydır görmedi bugün o kişiler oğlumu severken ağlamaya başladı kimseye sevdirmiyor kendini ağlıyor bana geliyor hep şekerim düştü artık sonunda 🙈
benoyleuygungordum_ Rabisdman1905 Benim her regl dönemi sütüm azalıyor maalesef emmede sorun yasamiyoruz ama doymuyor regl dönemleri
BaharKarakuzu Rabisdman1905 kızım 3 aylık regl oldum sütüm çok azaldı emme süresi çok düştü :( Bitti şuan regl süt miktarını artırmaya çalışıyorum. İlk 2 gün çok az emdi doymuyor diye biberonla verdim memeyi reddetti. Siz benim hatama düşmeyin. Sonrasında farklı pozisyonlarda emzirerek yendik.
Gizem51 Bnde yaşamıştım aynı sorunu hormonlardan dolayı biraz tadı değişiyormuş ben bakmıştm tuzlu gibi geliyordu tadı sizde bi bakın tatda değişiklik var mı diye
Rabisdman1905 Elifsenayldrm55 ben oldum resmen rahatladım suan patlayacaktım artık aşırı şişkinliğim vardı, ama kızım meme reddi yasıyor ve göğüslerim bomboş
Patricia Rabisdman1905 3 ay 4 günlük oğlum benimde korkuyorum regli olursam emmez dite zaten sütüm az yetmiyor
Gizem51 Rabisdman1905 az sıkın sütü parmağınıza bkın öyle tadına 😀ben artk neden emmek istemiyor diye anlam verememiştm sebebeini de bulamıyordum aklıma bi an tadına bakmak geldi ki gerçekten tadı bi değişikti bi iki kez adet döneminde aynısını yaptı sonra geçti yapmamaya başladı sanırım bebeklerde alışıyor bu duruma 😀sürekli teklif edin sabırlı olun tekrar turtar bi de adetin ilk günü bunu yapıyorlar ikinci gün fln yapmıyorlar
Elifsenayldrm55 Rabisdman1905 ben de oldum gece ama kızım hala emiyor göğüslerimdede pek bişe fark etmedim
Rabisdman1905 Gokturk_ ya olabilir bir değişiklik var benım cocuğumdada aşırı huysuz oda anneannesini halasını görünce ağlamaya başladı bugunlerde demek ki oda bu sebebtenmiş ama bizim ki asla bana düşkün değil babasına yapıyor kucağından inmıyor😅
Dedimolabilir Gokturk_ ay bende diyorum neden sutum azaldi ve tadi farkli. Ama hala adet olmadim karin agrisi var ama gelen yok. Ve bunu benim ikinci cocuktan sonra ogrenmem şoku.
MercanHilal Ben 6nci ayın ilk haftasında oldum.hicte ozlememisim.ne güzel rahat rahat temiz temiz geziyordum 🤣🤣 biz meme reddi yaşamadık ya da ben dikkat etmedim. Hatta bu hafta 2nci regl yaşıyorum.
Rabisdman1905 MercanHilal ya ben aksine cok sevindim gerçekten çok sinirli ve şişkindim bide açıkcası kilo veririm biraz belki diye umutlandım 😅
Gokturk_ Rabisdman1905 demek tek değil mişim çok sevindim şuanda çünkü şekerim düşüyor artık bu oğlana yetişemiyorum ki normalde baya hızlı biriyim ona rağmen böyle huysuz olunca kollarım koptu kucağımdan inmiyor 😂baba göreve gitmişti o yüzden bana düştü üstüme 😂
Rabisdman1905 Gizem51 tadı tuzluydu gerçekten bide göğüslerim yumuşadı bomboştu göğüsüm şimdi düzeldi geri geldi çok şükür, bütün reglilerde böyle mı olacak ya zaten bebeğim emmemek için bahane arıyor😅
Rabisdman1905 Elifsenayldrm55 bazı arkadaşlarımda aynı şeyi söyledı ama benim yaşadığımı yaşayan kesim daha fazla sizin ilk reglinizmıydı?
Rabisdman1905 Gokturk_ ben neler cekıyorum 2 gündür ben değil sanki o regli oldu ağlama krizleri sürekli ilgi beklemeler bide gece hep uyur bırkaç gündür geceleri kalkıyor uyumuyor öyle mırıldanıyor falan cocuğumun tamamen huyu suyu değişti 😂
Rabisdman1905 Patricia herkes aynı şeyi yaşamıyormuş belki olmaz sizde 🙂 benim çok azaldı kızımda asla mama yemez hiçbısey veremedım takviyelerle geri getırdım çok şükür
Mylovelovemom Bende de aynısı oldu bir de ben kırkım çıkar çikmaz oldum zar zor uykusuz kala kala mememi tutturmustum ilk bir hafta cok gecmeden regli oldum ve cocuk zerre almamaya basladi sutum agzina degince ciglik atiyodu sütum de azalmisti. Sonuc olarak yarim saat emen cocuk 5 dk emiyodu. Reglim bitince tekrar biraz zorlandim simdi yeniden emiyor. Pes etmeden verin memenizi sürekli. Reglde süt de azalabiliyor. Ben cok agrili hasta gibi olurum regl donemi bende azalma olmustu ama gecti
Rabisdman1905 Mylovelovemom aynısını yaşadım ya şimdi sütüm geri geldi maltana ve kuru fasülye cok süt yapıyor bende sütüm azaldığı zaman hemen bunlara başlıyorum bide bestlak tabi🙂
Rabisdman1905 BaharKarakuzu kuru fasülye ve maltana deneyebilirsiniz bende çok süt yapıyor bestlak damla günde 4 lt su t bunlarda olmalı tabi cocuğunuzda gaz problemi yoksa benımkı 5 aylık oldu o yüzden gaz problemimiz kalmadı stres yapmayın düzelir umarım😊