İki ayağında da aynı gördüğüm kadarıyla ve ben kötü bir durum göremedim.Benim oğlumun ayak parmaklarından 2. Sıradaki hep diğer parmaklarının üstüne çıkardı bende hep kafama taktım ama düzelir meral etme dediler ve düzeldi.İlk 1 yıl parmaklar yeni oturur demişti doktorum.Siz yine içimiz rahat etsin diye gidin tabi ki😊