Sellyslly 2,5 yaştan selam geçmiyor sadece dertler değişiyor 😅 diş için tetagil kullandım ikizlerime çok iyi geliyordu. Çok rahatlatıyordu. Doktorumuz çok ağladığında (diş dönemi için) ağrısı çoktur ağrı kesici ver o gün demişti o da rahatlatıyordu. Karanfil yağı yapıyordum, taze soğanı buzlukta biraz bekletip ellerine veriyordum