Minikobaby benim kızımın 5 günlükken sarılığı 27 idi kan değişimi yapılacak diye üniversite hastanesine sevk edildik saatlerce uygun kan verecek insan aradık kabus gibiydi, iki gün yenidoğan yoğun bakımında yattı 11 e düştü kan değişimi yapmadılar. Bir kaç gün sonra 19 oldu bir gece daha yattık böyle böyle 40 gün sürdü ama sürekli 13,14 aralığındaydı detaylı tahliller yapıldı hatta geçmediği için🫢abo uyuşmazlığı vardı bizde o yüzden olduğunu söylediler. 2 ay boyunca odanın ışığı açık uyuduk, saat başı süt vermeye çalışıyorduk böyle böyle geçti 🤷♀️geçici bi süreç ama bi o kadar da yıpratıcı…..