Kızlarr selam bebeğim daha 4günlük ama asla memeyi kavramıyor silikon kapakla denediğimde içiyor ama kendi mememi uzattığımda resmen çıldırıyor asla almıyor ağzına kendini parçalıyor resmen doktor ve hemşireler meme ucumun ve sütümün gayet iyi ve yeterli olduğunu bebeğimde kavrama sorunu olduğunu denememi söyledi ama çok çaresiz hissediyorum şuan nasıl öğreteceğimi bilmiyorum bir sürü video ve teknik deniyorum asla tutmuyor başka videolardada sürekli kapakla vermek göğüs ucunuzu tıkar diyor 🥺 ne hapacağım bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan varmı