Merhaba kızlar başlıktada belirtiğim gibi daha 14 gün var regilime az önce lavaboda kahverengi lekelenme oldugunu gördüm ilac kullanıyordum diane diye gecikmeli oluyordu hep adetlerim doktorumda iki aylık düzenliyici vermişti cocukta düşünüyoruz ama bu ilac koruyor diye biliyorum hamilelik olma ihtimali varmı acaba ilac yaptı desem icinden daha 5 tane ictim 21 tane normalde icinde gecen ay da kullandım 21 günüde gecmişti regl oldum anlayamadım kafam karıştı test alsam cıkarmı olur mu hem bu ilacı kullanıp hemde hamile olmam yardımcı olursanız sevinirim