Anneler bebeğimde gaz sancısı var ya sallayarak uyutuyorum ya da kucağımda uyuyor onun haricinde sürekli ağlıyor. Sallayarak uyutursan ona alışır ilerde de hep bunu ister diyorlar. Siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi? Alışır mi gerçekten daha bu kadar günlükken?