lceLady Çok heveslenerek almistim ama simdiki aklim olsa asla almazdim 8 aylik olana kadar kullandim puseti yenidoğan doneminde çok kolaylik sagliyor ama sonrasi icin çok zor sebebine gelicek olursak 1. Çok ağır,2. İse arabaya katlayip koymasi zor oluyor yalnizken cok zorlaniyordum sonra hmen baston bebek arabasi aldim şimdi çok rahatım şimdilerde daha çok kabin boy olanlar tercih ediliyor 🙃