Canım anneler Merhaba.
Oğlumun 2 yaş doğum günü için sürekli götürdüğüm oyun grubunun mekanında yapacaktım. Ben sadece pasta yaptıracam gerisi her şeyi balonları süslenmesi yiyecekleri ikramları sınırsız içecek çay 2.5 saat kapalı duracak ama fiyatı 4000 dedi.(sürekli müşterisi olduğumuz için) Bana biraz pahalı geldi ama sonra diğer yerler ile görüştüm onlar 5 6 dan başladılar. Kafam karıştı. Teyzemle konuştum o da dedi balon zincirleri geçen sene 1200 den başlıyordu vs fiyatına iyi dedi kafam karıştı sizce uygun mu?