Fatos02_35 gündüzde uyuyor zaten sürekli gecede uyandirdgimda uykusu bolunmuyor uyuyor halde emiyor ve uykusuna devam ediyor gece iki kere kalkmaktan birşey olmaz aç yatmasindan iyidir ve dediğim gibi gece süt emmesi çocuk için daha yarayisli oluyor emin ol ben 4 saati gecsin gogslerim çok şişiyor ve rhaatsiz oluyorum emince rahatlıyorum sende olmuyo mu