Bebeğim 42 günlük, enterogermina kids probiyotik ve bi-bag d3 vitamini kullanıyoruz, siz neler kullanıyorsunuz acaba? Burada nbl probiyotik kullananları okuyorum bebeklere olur mu acaba? Birde ocean d vitamini kullananlar çok, ben netten sipariş etmeyi düşünüyorum ama ocean d vitamini hangisi bilemedim kullananlar bana kutusunun fotosunu atsanız ocean d vitaminin ona göre sipariş etsem?