Senayy Kırkı çıkana kadar da böyleydi o zaman ailem vardı yanımda şu an yalnızım ne yapacağını şaşırdım tecrübeli anneler nasıl atlattınız neler yapmak iyi gelir ne olur yardımcı olun mahvoldum ya. Gece saatte bir uyandı mışıl mışıl uyuyan bebek.
Elvan125 Senayy canım ılık duş masaj falan rahatlatmayi dene bizde 3.5 aylığız aşı da. Huysuz oluyor aşı günü gelmesin diye bekliyorum resmen
smgebfrl Senayy valla ben yandım sen yanma ben atak döneminde bebeğim emzirerek ve kucakta uyumaya başladı beş ayı geçtik tam bagımlı oldu yavaş yavaş bıraktırmaya çalışıyorum ama çok zor sakın alıştırma :(( hala gece 10 kez kalkıyoruz
Senayy Elvan125 herşeyi yapıyorum inan ama bana mısın demiyor çok bunaldım sırf bu yüzden memlekete gitmeyi düşünüyorum yalnız üstesinden gelemicek gibiyim 😌😌
Senayy smgebfrl ya evet en zoru uykusuzluk neye alışırsa alışsın diyorum yeter ki şu uyku düzeni geri gelsin çok zor gerçekten
Offpuff Senayy bizim de durum aynı. İlk üç ay melek gibiydi bu ay içiinden şeytan çıktı 😂çok geç uyuyor ve sık sık uyanıyor gün içinde de sürekli kucakta durmak istiyor 🙈geçecek inşallah