Merhaba kizlar , şimdi aslında hiç takilamadim ama burada o kadar çok post okur oldum ki içime kurt düşüyor ister istemez bebeğim 17 aylık dünyalar tatlısı bir oğlum var , oğlum genel anlamda heyecanlı aktif meraklı yoklugumuzu anlar peşimizden gelir oyunlara karşılık verir gelir sarılır gel gel derim koşa koşa simararak gelip sımsıkı sarılır arabalarini neredeyse 8 ayından bu yana amacıyla araba sesi çıkararak oynar vuuuu şeklinde yani kendi halinde normal seviye de bir bebek yani daha bebek ama mesela 1 yaşında bay bay yapıyordu ama şu an da bilse de yapmıyor gel gel yapmaz anne demiyor ne bileyim kırk zorla alkışla derim alkışlar falan ama 9 aylıkken horoz sesi çıkarır kuslarr görünce gak gak der baba diye diye evde dolanır akşama kadar mama der işaret eder istediği savaşırlar icin elde eder falan bugün ilk kez araba dedi “ababa” şeklinde ama üstüne düştükçe hiç yapmıyor dikkate almıyor kapatıyor kulaklarını sanki bana karşı ama isterse yapıyor ben teklif edersem değil , burada okudukça içime bir evham geldi bazı anneler daha bebek bebekligini yaşamadan yani emeklemeden koşsun istiyor soyoe böyle beklentiye giriyor ama ben ya annelerin tutumunu okudukça bilmiyorum tedirgin oluyor bebeğim normal mi diye düşünüyorum … Bunu bu sekilde sormayı hiç istemezdim ama anneler o kadar irdeliyor ki bazı durumları İster istemez ben okudukça tedirgin oluyorum yazılanları , sormadan edemiyorum kendime .