Lara17 bana doktorum şöyle demişti, kenara mesela 60 cc mama yap, önce bebeği emzir ve memeyi bıraktığı an direk biberonu ver demişti. Bebek eğer mamayı içip dibinde 5-10 cc bırakıyorsa tamamdır doymuştur dedi. Ama eğer bebeği emzirdiniz doymadığını düşündünüz sonrasında kalkıp mama yaparsanız bebek beklediği için reddedebilirmiş. Yani bir biberonda sağdığınuz süt olsun bir biberona da mama hazırlayın. Sütü içince hemen mamayı verin. Baktınız mamayı bırakıyor bir sonrakinde ona göre hazırlayın. İlk başlarda ziyan olabilir ne kadar içeceğini bilmediğiniz için zamanla oturuyor bu düzen anlıyorsunuz zaten ne kadar içebileceğini