Siz bir annesiniz tabii ki de evladınızın böyle bir olay yaşamasını istemezsiniz bunda zaten hemfikiriz. Bu olayı ilk yaşadığınızda dikkatsizliğiinize ve bir anlık boşluğunuza geldi diyoruz. Ama bu olay tekrarlandı. Bu biraz sizin dikkatsizliğinız artık. Çünkü çok ciddi bir olay. Allah korusun istemediğiniz şeyleri kadar gider. Madem böyle bir olay ilk yaşadınız devamı gelmemesi için çok fazla önlem almanız gerekirdi. Allah korusun yavrunuza bişey olursa kendi vicdanınızla uğraşıp duracaksınız. Keşke oraya koymasaydım vesaire diye. Lütfen dikkatli olun. Ve bir an evvel bir hastaneye gidin. Biz insanlar bile böyle bişi yaşarsak yogurt su çözümlerine başvurmak yerine direkt hastaneye giderdik. Kaldı ki bu bir çocuk.