Elflnaaa Yenidoğan dönemde kaka yaparken ıkınma morarma ağlama gibi sebeplerden doktora giden oldu mu 23 günlüğüz
Minnikkizz Elflnaaa normal tabiki. Benimde kızımın çenesinde Gamze var gülünce bide ikininca çıkıyor 😀 bayılıyorum 😀
mahtrtr Normal canım ben gittim ıkınıyo diye cok üzülüyodum çok normal dedi doktorum 4 aylık hala ııııı diyo korkma 🥰
Elflnaaa Minnikkizz bende ağlamasını çok seviyorum ağladıktan sonra memeyi arayış biçimi o an sesinin yavaş yavaş kesilmesi 😀😍