Karansmomm kızım 6 aylık bende emzik için çok uğraştım ama almadı, arada alıp bir iki ağzında dolandırıp attı. İlk üç ay bende emzik gibi kızımla yapışık gezdim ama sonra meme düşkünlüğü azaldı, yani öyle sık emmeyi bıraktı iyiyiz yani şu an elhamdulillah. Ama her zaman emzikleri de yanımda, mesela bugün uzun yoldan dönüyorduk arabada emzirdikten sonra pusete yatırdım, bıraktım diye krize girdi ama emziğini hafif ıslatıp tıktım ağzına, emdi sonra sakinleşince attı, yolu izleyerek devam etti sonra da, bazen kurtarıcım olabiliyor 😅