4.5 yaşındaki oğlumda besin seçiciliği vardı ve sadece pure ile besleniyorduk. Onda da sadece alışık olduğu tatları yiyor yeni bir tat denetemiyordum. Bu durumdan çok bunaldım gerek çevre baskısı (herkesin beni suçlaması,sjnu yaptın o yüzden olmuştur bunu yaptın o yüzden olmuştur gibi) gerek çocuğumun sağlığı için endişe duyuyor olmam….
Tüm günüm onun menüsünü planlamak ve başarısız olmakla geçiyordu. Sonra bir influencer hikayesinde gördüm bebeğini duyu bütünleme terapisine götürüyordu. Ben de araştırdım ve gerçekten de sorun olduğunu bilmediğim ama oğlumun zorlandığı bir çok şeyin aslında duyu bütünleme sorunu olduğunu ve çözümü olduğunu öğrendim. Ve bu duyusal sorunlarla baş edemediği için çocuğun beslenmesinde de sorunlar yasaniyormus. Evime çok yakın bir merkeze gittim. Allahimmmm pamuk gibi bir hanım hanımcık terapist beni karşıladı ve resmen aydınlattı. Çocuğuma resmen yıllardır zorlayarak işkence ediyormuşum. Kendimi de boşuna sucluyormusum. Ben şimdi tam açıklayamam belki ama basitçe şöyle diyeyim. Denge sorunu yaşaması, dokunmaya karşı hassas olması yemeyi zorlaştıran seylermis. Ve onları astikca yeme sorunumuz düzeldi. Köfte yiyor,yumurta yiyor,durum yiyor oglum🙈😂❣️
Kartal Ergoterapi ve Duyu Bütünleme Merkezi sanırım tam adı buydu. Büşra Hanım. Sizi çok seviyoruz eren de Büşra ablasiji çok seviyorrrr
Benimle ayni sorunu yasayan ve Çözümü yok sanan anneler içindi bu yazım. 😍🥲