İki defa mastit geçirdim ikisi de sol göğüsümde oldu o gündür bu gündür o göğüsümde süt az sağ gogusum de dolu dolu oluyor onunla doyuyor ama sol göğüsümü azıcık emip sinirlenip bırakıyor süt gelmiyor galiba yada az geliyor mama içmiyo asla bi kaç farklı marka denedım ek gıdaya geçtik yavaş yavaş çokta vermek ıstemıyorum daha küçük diye napabilirim acaba benim gibi olan varmı