Bugün kontrolümuznvar 4 ay 12 gunluguz 3 hafta önce 7700 idi bugün gittik 7850 olmuş bu kadar zamanda 150 Gr almis ve dokturumuz az almış dedi boyumjzda 64 cmden67 cm olmuş. Aktif emziriyorum ve de bez sayisi iyi neden böyle olmuş olabilir ki 2 hafta sonra tekrar gelin dedi doktorumuz. Arada bı kusmalari oluyordu ishalde değil yani en fazla 2 kez kaka yapıyor. Sütum az olması imkansız her sağımda 120 CC çıkıyor tek göğüsten ama 5 dk ya da Max 10 dk emiyor emme süresinden mi kaynaklı acaba yaşayan oldu mu bu durumu