Bebeğimin çok ağladığı dönemlerde uyuturken hep destekleri üstüne koyarak ilerledik ve şuan uyku müziği emzik popoya pışpış ve çok huzursuzsa gözünü örtme ile uyutuyoruz. Göz kapama olayı nadir onu bırakma aşamasındayız ama en azından müzik olayını da bıraksak iyi olacak. Uyku desteklerini nasıl bıraktınız sevgili anneler var mı uyutma yöntemleriniz nasıl uyuyor sizin bebişler 🥰