Doğum yapalı 2 yıl 60 kiloyla hamile kldım 80 kilo ile doğuma girdim doğumdan çıktım 68.5 kilo oldum 2 yılda 73 kilo oldum kiom arttı diyete bşladım yapamadım ama şimdi tekrar başladım 73 kilo ile bşldım 1 haftada 70.8gr oldum çok iyi değil mi başardıma inanamıyorum asla yamam yapamıyorum diyordum ama ben bşarıyorum sizler kilo verebildiniz mi diyet yapıyormusunuz göbeğiniz gitti mi?