Kızlar akıntı koku kasık ağrısı ile Kadın doğuma gittim. Doktor rahim ağzında yara var ilaç tedavisi uygulayalım sonra gel smear alalım gerekirse de biyopsi alalım dedi. Kötü bir şey mi diye sordum bilmiyorum olabilir dedi. Çok üzüldüm böyle olup da geçen var mı? Bilmiyorum fazla mı duygusallık yapıyorum