Deletedmom_289 20 martta anestezi altında tüm genital siğiller yandı smar testi negatif geldi daha 2 ay bile olmadan tekrar çıkmaya başladı Küçük Küçük doktor çıkmaz dedi tekrar dan çıkıyor bilgisi olan var mı
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_289 genital siğili bilmiyorum ama benimde ayağımda çıkmıştı yaktı sonra tekrarladı ilaç falan fayda etmedi iyice kötü olunca neşterle kesip almıştı şükür o zamandan beri bir daha çıkmadı ama siğillerin kökü kalabiliyormuş dişisi erkeği mi ne varmış öyle olunca çoğalıyormuş sen yine bi git bence doktora