Kızlar merhaba 17 gün oldu doğum yapalı ama dikişler düşmedi geçen gün kaşıdım kendim düşürdüm kanaması zor durdu ama acı olmadığı için hastaneye gitmedim makattan da kan geliyo adet gibi akıyo hastaneye gitmeye de korkuyorum kanamam da durmadı hala yoğun normal mi yoksa gitmeli miyim bilenler başına gelenler lütfen cevaplasın