Harrye23 Ben artık kendi yemesini istiyorum. Telefon veya televizyon ile yemedi şimdiye kadar. Bence onu kesin. Direkt yani isterse birkaç gün doğru düzgün yemesin ama alışır. Geçen gün hayatımda hiç yapmıcağım bişey yaptım ben. Daha doğrusu yapmaya başladım. Kremalı makarna yapmıştım. Ve oğlumun önüne koydum. Üstü başı elleri her yeri krema oldu. Bir gün tavuk koydum. Bir gün köfte patates. Bugün de şu an uykuda, kalkınca sarımsaklı yoğurtlu fellah köftesi vereceğim. Önüne yesin. Her yer yoğurt moğurt olacak🤣 Biraz böyle alışsın öğünlerini kendi yemeğe sonra kaşık çatal tutturacağım. Şu an tutuyor ama benim elimdeyken. 1 yaşını 2 hafta geçti oğlum
Yani bişeyleri göze almak gerekiyor sanırım. İstediğimiz kadar yememesini veya etrafın dağılmasını pislenmesini hatta biraz sinirlerimizin oynamasını göze almalıyız ki öğrensinler. Kolaylıklar dilerim