funda_29 bizim genetik testlerimizin yarısı cıktı malesef 3 aydan fazladır bekliyoruz kısmi enzim eksikliği olabilirmiş değer 3 olması gerekirken 2,4 çok az değilmiş 3 üstüne çıkması için ilaç alıyoruz henüz tekrar doktora gitmedik sonuçlar çıkınca inş sizin durum ne şuan