Bugün diş doktoruna gittim antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi emziriyorsan da bebeği doyur ilacı iç 3 4 saat sonra ilk sütünü sağ dök sonra emzirmeye devam et bir şey olmaz dedi hemen süte geçiyor mu ilaç ben ertesi gün karışıyor süte diye de duymuştum mesela 1 de ilaç içtim şimdi sağdım döktüm iki üç saat sonra tekrar sağıp döksem mi yoksa emzirsem mi siz hiç kullandınız mı antibiyotik nasıl bi süreç izlediniz kaç kere sağıp döktünüz sütünüzü 😕