Selam kızlar kızım 8ay 14 günlük aslında bizim 2 aydan 5aya kadar uyku problemimiz yoktu akşam saat 7-8 gibi yatağa koyardım emziğini verirdim kendisi uyurdu çünkü o şekilde alıştırmıştım 1.5 aydan sonra. 5.ayda eşim göreve gitti ve ben memleketteyim şuan bütün düzeni bozuldu artık uyku problemleri yaşıyoruz şuan emerek uyuyor ve tekrar uyku eğitimi vermek istiyorum zaten bir buçuk aya evime döneceğim.
varsa uyku eğitimi verenler nasıl verdiniz tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Bu arada ben bebeği ağlatarak verilen eğitime karşıyım sevgi ile mutlu uyumasını destekleyen bi eğitim olsun istiyorum.