Araba kullanmak pratiğin varsa coook kolay. İnanın bir süre sonra bütün işlemleri kendiliğinden yapıyorsunuz düşünmüyorsunuz vites attirmam lazım mı debreyaja basacak miyim diye doğaçlama gerçekleşiyor hepsi. Hevesiniz imkanınız ve arbanaiz olmasi usta bir şoför olmaniz için gayet yeterli ☺️ hem çok keyif veren hemde artık bebekli anne için olmazsa olmaz bir şey. Ben manuelciyim otomatikte kullanabiliyorum ama manuel daha çok keyif veriyor zaten bir kere kullanmaya başlayınca müptelası oluyorsunuz 🥰 hiç korkmayın yapanlardan hiç bir eksiginiz yok biraz cesaret 🥰🥰🤗