Leylaa_ Balbebeginannesiiii söylediğin otel yorumları çok kötü . Herkes 1 yıldız vermiş imkanın varsa başka otel araştır yine sen bilirsin tabi 🌸
Balbebeginannesiiii Leylaa_ biz alaiyeye ayirttik evet son soyledgmde hep yorumlar kotuydu gittigmz gordgmz oteli sectik😊