Kir_papatyasiii Kızlar yarın tam 1 hafta oluck sipiral takilali adetim biteli 4 gün fln oluyor dünden beri kahverengi lekelenme ve bel kaşık arada rahimde batma hissi oluyor kaydimi ki acaba🥺
Miracinannesi52 Kir_papatyasiii yeni taktırmışsın zannetmiyorum benim 3 ay söylediğiniz belirtiler oldu sonra düzeldi
bicibici Kir_papatyasiii kaymış mıydı acaba belirtiler ne kadar sürdü bende şuan oyleyım çok korkuyorum