19 günlük lohusayım . Sütüm artsın diye günde 2 kez sağım yapıyor beslenmeme dikkat ediyordum. Bu gece göğsümdeki süt akışını durduramadım çok fazla süt geliyor. Bebeğim emdikten sonra çok kusuyor. Sanırım süt fazla gittiği için . Kıyafet değişiyoruz sürekli :( Sütü çok gelen anneler ne yapıyor acaba