Ednrzdmr-38 Merb hanımlar baslıktw yazdıgım gibi ne yapıp cıkarabilirim o kadar nemli tuturpyrum surekli kantaron yağı ve krem surdum yine de yapısmıs 4 gun oldu oglum sunnet olalı bekleyeyim mi kendiliğinden cıkar mı ellettirmiyor da acıyor galiba 😞
irva Ednrzdmr-38 Sargı bezinin 4 gündür kalmaması lazımdı.Çok geçmiş olsun.Batikonlayın orayı yumuşasın iyice öyle deneyin çıkarmayı.Eğer olmuyorsa doktora gidin.
Elika00 Ednrzdmr-38 küvete su koy canım bebeği yakmayacak derecede sıcak olsun otursun oynasın bi süre bir iki gün yap çıkar
Ahilal Ednrzdmr-38 canım sarı toz suyla karıştırmadın mı benim 3 gün oldu sünnet olalı 2 gün çıkart dedi darı suyu döktüm yavaş yavaş coşardım çıkarman lazım
Poyrazin_annesii Kaç aylık bebegınız. Bizim sargı bezını hemen eve gıdınce cıkartmamızı söylemişlerdı
Nanem123 Ednrzdmr-38 maşallah çok geçmiş benim oğlumda da aynısı oldu 40 günlükken yaptırmıştık yapıştı kaldı doktor çıkarana kadar ağla ağla mahvolmuştu oğlum hastaneyi inletti doktor elimde kalacaktı nerdeyse hemde özel hastanede Allah yardımcınız olsun
Uffsananebeslk Ednrzdmr-38 Aynısı basımıza geldi , doktor sıcak suda bekleyince kendi çıkar dedi ama nafile. Baya cıkmıştı ama yapışık az bi kısmı vardı, doktora gittik ve hızlı bir sekilde cıkardı tabi benim canımdan can gitti…
Uffsananebeslk Ednrzdmr-38 Evet canım zor seni cok iyi anlıyorum. Biz cıkaramadık işte doktor yaptı :/
AegeansMom Ednrzdmr-38 4 gün süresinde ne herhangi bir yağ merhem bişey kullandınız mı? Bizim olduğumuz günün akşamına cıkarmamızı söylediler ama aksama kadar saat başı böle tepeden bolca kantoron yağı döktük oraya. Yine de ona rağmen birazı yapışıktı artık mecbur biraz acıta acıta cektik. Tamamen hepsi mi yapışık
Ednrzdmr-38 AegeansMom evet canm bezine krem suruyorum fucinw mı oyle bişey bide sürekli kantaron sürdum bende de 5 saatte bir sür dedi bende saat bası degil ama 2 3 saate bir suruyorum bolca
-_-hUysUzvetatlikadin Ednrzdmr-38 dört gün daha çok yeni bence suya koyup bekletme falan yapma evet aslında yumuşar ama bence direk doktora götür o çıkartsın normalde kendiliğinden çıkması lazımdı ama dürtersen şimdi yeri çok taze canı acır bence illa