Bir şeyler satmak için bence toptancıdan ziyade toptancınin asıl aldığı yerden almak lazım. Eğer öyle bir irtibat kurarsanız sattığınız şeyden para kazanabilirsiniz. Ne satarsınız satın bir şekilde kazanırsınız diye düşünüyorum. Ama 150 ye aldığınız bir ürünü 200 e satmak size bir şey kazandırmaz. Takipçi lazım elbette başlangıç için para lazım en önemlisi reklam lazım. Hevesinizi kırmak istemiyorum ama artık hangi ürün olursa olsun artık kimsenin aracıya ihtiyacı yok İnternete koyup geçebiliyor. O yüzden o işler biraz geçti gibi geliyor bana .