Kizlarr ne yapacağımı şaşırdım artık çok bunaliyorum 7 buçuk aylık oldu uyutacagim zaman bacaklarini kasip başlıyor aglamaya sadece mama içerken uyutabiliyorum uykusunda gazina uyaniyor geri uyutamiyorum . E gün içinde de sürekli uykusu oluyor bu sefer . Çorba kahvalti felan veriyorum bu sefer uyutacagim zaman mama yapmiyorum tok diye ben bu cocuga hic mi bise yediremeyecegim 😑 denemedigim kalmadi salincak kurdum eve onda bile gözünü kapatacağı zaman basıyor çığlığı 😪