Labellda Kullanıpta memnun kaldıgıniz tost makinesi hqngi marka önerirsiniz ? Daha önce karaca kullandım ama makinemden fişe takınca duman çıkıyor
dunyaylabenimaramda Labellda Annem çeyizime Karaca almıştı hiç memnun kalmadım. Kırıldı attık. Kullanılmaz haldeydi. Korkmaz’ın Castron ürününü kullanıyorum 6 aydır inanılmaz memnunum. Temizliği ısınması her şeyi harika
midekoruyucu Labellda çeyizime schafer aldım. Takım halindeydi. Tost makinesi güzel çıkmadı 👎🏼 tavsiye etmiyorum diye yazayım dedim
Mmeelliikkeee Labellda Arçelik almıştım çok iyi . Aynı seri yok ama marka olarak tavsiye ederim 4 ayar ,çift taraflı kullanım, granit olanlardandı benzerleri var