silad70 Kızlar 50 günlük ikizlerim var başlarda mamasını vs içip hemen kendileri uyuyorlardı ama artık şu son 1 haftadır uykuya dalmaları çok zor oluyo sbaah 11 den beri ayağımda sallıyorum gazları yok altları temiz karınları tok ama uyuyolar tam yerine koycak zaman uyanıyolar artık bacaklarım çok ağrıyo ne yapmam gerek uykuya dhaa çabuk dalmaları için?
midekoruyucu silad70 bence ayakta sallamayı bırakın alışmasınlar. Nasıl başlarsa öyle gidiyor. Ben bebek arabasında uyuturdum çok rahat oluyordu. İleri geri yapardım uyurdu orda ellemezdim. Deneyin bence
Srzry silad70 yatağa koymadan önce yatağı ısıtın su torbasıyla falan. Ya da kundak yapıyorsanız kundağı ütüyle biraz ısıtın.
TubaB silad70 emzik , yarım kundak, beyaz gürültü , beşiğe koymak… ,,, ama yinede anne yanında yatmak istiyorlar o zamanlar 🤷🏼♀️bebeğim ikiz değil o yüzden tavsiyem yetersiz kalabilir , bende işe yarayan buydu❤️
Yalpp silad70 aa genelde bebekler seviyor ama bir yöntem vardı yavaş yavaş yatağına birakiyorlardi önce popodan eli yavaşça çekiyor sonra da başından isterseniz bakın
tugbacns silad70 aynı süreçten geçtim hatta geçiyorum ikizlerim 2 buçuk aylık ilk zamanlar harikaydı besle yatır uyusun sonra uykuya dalmaları zorlaştı ben ayakta sallamıyorum beşiği de sallamıyorum ama kucağımızda omuza yatarak uyumaya alıştılar bu şekilde uyuduktan sonra beşiklerine koyuyorum mecbur ikisini de, daha da zorlaşmaz umarım uykular