Benim bebeğimde çok gazlıydı iki kez acillik
bile olduk sadece gaz damlası işe yaramıyor probiyotikte kullanmanız lazım yanında bir de zeytinyağı içirin bir çay kaşığı kadar hiçbir zararı yok ben bir çay kaşığı kadar su da veriyordum gün içinde 3-4 kez youtube da 1 milyon izlenmiş bir gaz masajı videosu var bize çok iyi gelmişti o bi bakabilirsiniz