Doğru olanı 6 aylıkken kesmek emmiyor mama içiyor ama bende kesemedim 16 aylık şuanda 8 aylıkken doktoru artık kes aç olduğu için değil alışkın olduğu için uyanıyor demişti ama ben kesemedim çok agladı ve uyumadı benimde ağlamasına gönlüm el vermedi yapabiliyorsan eğer hem senin için hem çocuğun iç kesmelisin büyüme hormonu gece uyurken salgılanır ve gece boyu devam eder bebeğin kalkması demek bu hormonun durması demek o uyursa daha sağlıklı büyür sende daha güzel uyur gün içinde daha dinç ve çocuğuna verimle olursun