Merhaba güzel anneler 6 ay 8 günlük oldu Blw yöntemiyle başladım sebze verdim kabak bal kabagı patates şeklinde başladım önüne koyduğum herşeyle oynuyor sıkıp atıyor ağzına götürmüyor ben elimle damağına yapıştırıyorum tadını alsın diye verdiğim an ögürüyo istemiyo suyu da alıştırma suluguyla verdim biberon denedim hiç birini almadı 6 tane diş var ağzında biberon ve pipeti ısırıp duruyor bende bardakla verdim ama çok az içti bu durum ne zamana kadar devam edecek sadece anne sütü alıyor ben mi acele ediyorum ya hemen yesin istiyorum 🤦♀️🤦♀️😀😀 teşekkür ederim şimdiden