Anneler 3 ay 18 günlük kızım var 2 bucuk aya kadar gaz sorununu dibine kadar yaşadık tam rahatladım derken bi haftadır elleri sürekli ağzında aşırı salyası akıyo uyanıkken kesinlikle emmiyo emzik biberon zaten hic almadı parmagimi koyuyom agzina nasıl sıkıştırıyo damaklariyla muhtemelen damak kaşıntısı ama daha erken değilmi daha ilk bebeğim tecrubesizim cevreme aileme sordugumda herkes farkli bisey sölüyo hic susmuyo kucagimda dururken omzumu parcalicak sanki oyle hareketleri var 1 hafta oldu uyku hic yk kimsede demiyo ki biraz gidiyim ben ilgileniyim bebekle kiz bi nefes alsın diye bide arka sokagimda kaynanam 15 dk lik yoldada annem oturuyo insanlardan nefret eder oldum tahammülsüzlestim iyice dün gece son raddeye kadar geldim bi anda nasil oyle bi mallık yaptim asiri vicdan azabi cekiyorum yeter artio dayanamıyorum diye sarstim bebegi baya cok korktu hemen kendime geldim hala vicdan azabi çekiyorum napcam ben 😭