Pera01 Kızlar artık eldiven takmadığım için yüzünü çok çizmeye başladı hem bu çiziklere hem de genel anlamda kızarıklıklara filan iyi gelen bi krem tavsiye eder misiniz
hestiaone Pera01 hiç birşey sürmenize gerek yok kendiliğinden geçiyor.Boşu boşuna hassas cildine kimyasal sürmeyin
melihaozen55 Pera01 ben mustelanın yüz kremini kullanıyorum çizik içinde kızarıklık içinde avokadolu kokusu da gayet güzel ve çok etkili deneyebilirsiniz oğlum var 2.5 aylık çok da memnunuz 🍀
Akca28 Pera01 ben paylaştığım kremi sürüyorum benim bebeğim de 4 aylık genel olarak çiziyor yüzünü bu kremden sürüyorum eczacı bana bebekler kullanabilir demişti bir damla sürüyorum sabaha geçiyor neredeyse
Akca28 https://www.google.com.tr/search?q=la+roche+posay+kuru+ciltler&client=safari&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjCg-bmyuX-AhU8cvEDHRaiDKgQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=375&bih=635&dpr=3#imgrc=WkJONZR-zcRMzM&imgdii=ZA7LCAauMM6YZM
Lenali pilli törpü aldım kurtuldum . Tırnak keserken etini kesmiştim bu kurtarıcım oldu. 2-3 güne bir törpülüyorum
Umut10102020 Umut10102020 bürrrr sürü krem denedm oglumda hiç biri işe yaramAdi bebenton musrella digerleri bu okadar güzelki oglumun yüzü hep kizrayordu devamli silmek zornda kaliyordu kizim oldu oda ayni şekl oldu bu kremi verdi dr o kadar iyiki🤌🏻
314159 Pera01 Eylül Öztürk ün bir stiği var. Bebekler için çizik vs de anında etki gösteriyor. Fiyatı 100 TL ama çok dayanır. Ben 2 aylıkken aldım 4 ay oldu yarıya bile gelmedi. Hemde doğal içerikli