basakhanim34 biz en geç birde öğle uykusuna geciyorduk normalde bire hiç kalmazdı ama artık biri geçiyor ikiye sarkıyor uyuması uyumazsa asla bne yemek yiyor ne oyun oynuyor geceye kadar aglar huysuzlanır ve sürekli kriz ortamı üretir bende düşündüm ama işte buna da tahammülüm kalmıyor sabah cünkü beşte kalkıyor beş bucuk bilemedin o dercee erken kalkıyor bu ara 06:15 e cekti ona bile sevindik