Hanımlar doğum yapalı 7 ay oldum,hala adet olmadım. Bu benim ilk sağlıklı gebeligimdi. Daha önce iki kez dış gebelik geçirdim.İkincisinde tüpüm patlamış. Hiç adet olmadan hamile kalınır mı? Çünkü ben şu an dış gebelikteki o belirtileri yaşıyorum,çok korkuyorum.Ramazandan önce test yaptim negatifti