Oğlum 7 aylık ek gıdayı kesinlikle reddediyor bir kaşık alsa bile akşama kadar birsey yemese umrunda değil iştahını artırmak için neler yapmalıyım tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim bu arada mamayla besleniyoruz onu bile çok az yer genel olarak bir iştahsızlık sorunu var