sIjunakk kızlar bebeği asla kendi durmayan var mı ? yani çay demlemeye gidiyorum çığlık çığlığa kalıyor altı aylık bir bebek yanında oturursam çok iyi yanında değilsem kanepeye çıksam bile kahroluyor çocuk ya bunu biraz alıştırma yöntemi var mı? ne biliyim uykunun falan eğitimi var ya bunda da artık alıştırabilir miyim biraz kendi kalmasına
Melis1706 sIjunakk 6. Ayda anneden ayrilma korkusu mu ne oluyormus dun bir yerde okumustum 6 ay 12 gunluk suan bende oyle bisi olmadi henuz genelde duruyor sklrsa bi aglama sesi gelio
Mazikeen sIjunakk oyuncak fln oynamaya alıştırmanız lazım ekran önemli bir faktör ekran var mı hayatınızda bilmiyorum ama ekran olan çocuklar kendi kendine oynamayı bilmiyorlar
Minigim38 sIjunakk oyuncak yerine benimle oynuyor saçımı çekiyor,burnumu emiyor, ısırmaya çalışıyor 6 ay 13 günlük bizimde. Oyuncak oynuyor ama bende yanında olacağım..bugün ilk defa yürütece koydum 5 dakika kadar oynadı inmek istemedi unutmuştu beni😆
ZeynepByln Büyüdükçe düzeliyor sanırım görümcemin çocuğu doğduğundan beri hem çok ağlayan bir çocuktu hem çok anneci bir çocuktu şimdi 13aylık biraz biraz düzelmeye başladı eskisine göre çok çok daha iyi yani.
ZeynepByln Bir de arkadaşın dediği gibi 5.-6.aylarda ayrılma korkusu oluyormuş benim oğlumda 5buçuk aylık şuanda onda da başladı biraz ağladığı zaman bana gelmeden susmuyor 🙈
ZeynepByln sIjunakk olsun sıkma canını dediğim gibi görümcemin çocuğu gibi bir çocuk görmedim ben 🙈sürekli ağlıyor doğduğundan beri ama şuaralar ağlaması felan azaldı insanlara karşı biraz daha sıcak kanlı olmaya başladı büyüdükçe geçiyor demek ki 🤷🏻♀️🤭
sIjunakk Minigim38 benimki oyuncak oynar ama beni görecek illa ben eline vereceğim oynatacağım arada konuşacağım vs vs
Minigim38 sIjunakk biz beraber oynuyoruz oyun halısında falan oynar bana bakar güler ama hemen sıkılır onlardan. Benim vücudumla oynamak temas etmesi daha hoşuna gidiyor