11 aylik bebeğim 2 haftadır fazlasıyla kulağını çekip ağlıyordu bu durum daha beter hal aldı iştahı kesildi tamamen zayıfladı ve uyuyamıyor 2 3 gündür geceleri çok aşırı ağlıyor geçen hafta poliklinige gittik enfeksiyon var dendi antibiyotik yazıp gönderdiler hiç bi şeye yaramıyor çocuğum 1 2 kaşık yediği yemeği hiç yemiyor artık çok çaresizim ne yapmalıyım uyumadigi zamanlarda da çok ağlamaklı miz miz. Kendimiz eczaneden kulak damlası aldık ama onunda faydasını göremedik.